Çağrı Merkezi: 0212 475 66 41

Sipariş & Teslimat

                 • Siparişim ne zaman teslim olacak?

       2-3 resmi iş günü içerisinde sizlere ulaşmaktadır.

                 • Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

           Freemax.com.tr Türkiye’nin her yerine ürün teslimatı yapmaktadır. Anlaşmalı olduğumuz Sürat/Mng kargo şirketi bulunduğunuz konumda yok ise Mobil Bölgelerden belirli günler içerisinde                  dağıtımı sağlanacaktır.

                 • Bulunduğum yerde anlaşmalı olduğunuz kargo şirketi bulunmamakta, siparişimi nasıl teslim alacağım?


          Kargo şubesinden teslim alabilirsiniz.

                 • Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

         Siparişinizi iptal etmek için üye girişi yapıp siparişlerim kısmından iptal edebilirsiniz.

                 • Siparişim hasarlı geldi, ne yapmalıyım?

        Siparişiniz teslimata verilmeden önce hasar kontrolünden geçmektedir. Bu sebeble ürünlerimiz hasarlı gönderimi önlenmiş olur. Buna rağmen ürününüz hasarlı bir şekilde geldi ise; Kargo                   Görevlisi siparişinizi adresinize ulaştırdıktan sonra teslimat sırasında dış pakette hasar kontrolü yapın, hasar gördüğünüz taktirde Hasar Tespit Tutanağı hazırlatmalısınız. Hasarı teslimat                       sonrasında gördüğünüz taktirde ilgili şubeyi arayarak, Hasar Tespit Tutanağı hazırlamalarını söylemeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyor ise, lütfen en kısa               sürede bizimle iletişime geçiniz.

                 • Siparişimin kargo dağıtım durumunu nasıl öğrenebilirim?

        Web sitemizde kargom nerede butonunu kullanarak durum bilgisi alabilirsiniz

                 • Sipariş verdiğim ürünler elime kusurlu ulaştı. Ne yapmam gerekiyor?

        Ürünü değişim süresi içerisinde tarafımıza gönderdiğiniz taktirde gerekli kontrol yapılacak ve stoklarımızda bulunması halinde ürün/ürünlerin değişimi sağlanacaktır.

                 • Satın aldığım ürünler hangi saatler içerisinde teslime edilecektir?

       Siparişiniz Sürat Kargo tarafından resmi tatiller hariç 09.00 - 18.00 saatleri arasında teslim edilecektir.

                 • Siparişimin teslimat adresini değiştirmek istiyorum, Ne Yapmalıyım?

       Siparişiniz durumunuzu öğrenmek için Anasayfada bulunan “Siparişlerim” bölümündeki Siparişlerim kısmından siparişinizin son durumunu kontrol ediniz. Eğer sipariş                                   b             durumunuz Tamamlandı ise adres değişikliğini 0532 492 8321 nolu Whatsapp iletişim hattımız ile iletişim sağlayarak gerçekleştirebilirsiniz. 

                 • Resmi tatillerde dağıtım yapılıyor mu?

      Kargo şirketimiz Resmi Tatillerde dağıtım yapmamaktadır.

                 • Sipariş faturam neden paketin üstünde gönderiliyor?

      Yasal olarak sipariş faturasını paket üzerinde gönderme zorunluluğu vardır.

                • Siparişime hediye paketi ekletebilir miyim?

      Hediye paketi uygulamamız şu an için mevcut değildir.

                • Ürün fiyatlarına KDV dahil midir?

     Ürünlerimizin fiyatları KDV dahildir.